الاینرهای شفاف


در ارتودنسی نامرئی دیگر نیازی به استفاده از سیم و براکت نمیباشد. در افرادی که سنین کودکی را پشت سر گذاشته اند یا موقعیت اجتماعی آنها اجازه استفاده از روش سنتی ارتودنسی همراه سیم و براکت را نمیدهد، بهترین گزینه استفاده از الاینرهای شفاف مخصوص ارتودنسی میباشد. در بیش از شصت درصد از مواردی که نیاز به ارتودنسی دارند، میتوان از الاینر های شفاف استفاده کرد.

ارتودنسی نامرئی یا الاینرهای شفاف

ارتودنسی نامرئی نوعی از ارتودنسی است که از جنس پلاستیک شفاف بوده و اطراف دندان را محکم دربر می گیرد و با حرکات تدریجی دندان ها برای رسیدن به موقعیت ایده آل بر روی آن ها برنامه ریزی شده است.

مزایای الاینرهای شفاف

از مزایای الاینرهای شفاف یا ارتودنسی نامرئی، قابلیت جدا کردن الاینرهای شفاف از دهان بهنگام غذا خوردن و مسواک زدن میباشد. همچنین در هنگام سخنرانی، جلسات مهم و سایر مواردی که ممکن است باعث کاهش اعتماد بنفس شود، میتوان آن را از دهان خارج کرد. البته الاینرها بصورت نامرئی هستند و به راحتی دیده نمیشوند. همچنین رعایت بهداشت دهان و دندان بسیار راحت تر و موثر انجام میشود. الاینرهای شفاف کاملا قابل شستشو میباشند. در این روش از پوسیده شدن دندانها، ایجاد لکه و تغییر رنگ که در روش سنتی شایع میباشد خبری نیست. طول دوره درمان در این روش مشابه روش سنتی میباشد. کسانی که به هم ریختگی دندانی جزئی دارند و تا کنون لزومی به استفاده از سیم و براکت ندیده اند، بهترین گزینه برای دریافت این طرح درمان میباشند تا با روشی بدون دردسر، زیبایی خود را بدست آورند.

ارتودنسی به روش الاینرهای شفاف

متخصص ارتودنسی با بررسی دقیق مشکل ارتودنسی تشخیص خواهد داد که شما شانس بهره گرفتن از این روش ارتودنسی را دارید. سپس بسته به روشی که متخصص ارتودنسی بکار می برد، به کمک اسکنر لیزری و دوربین های داخل دهانی و یا با گرفتن قالب از دندان هایتان و اسکن نمودن آن، مدل سه بعدی دندانی شما وارد رایانه می گردد و پس از بررسی توسط پزشک شما به فناوری بهبود برای ساخت الاینرهای شفاف ارسال می گردد


 

محدودیت سنی در الاینرهای شفاف وجود ندارد

محدودیت سنی در این روش وجود ندارد و حتی کودکانی که دندان نهفته ندارند نیز میتوانند از آن استفاده کنند. از آنجا که مقدار ساعت استانداردی در شبانه روز برای استفاده از الاینرهای شفاف وجود دارد، بیمار بایستی نسبت به رعایت این استاندارد مسئولیت پذیر باشد. حداقل بیست ساعت در روز الاینرها باید در دهان قرار بگیرند. هزینه درمان با الاینرها تفاوتی با روش سنتی ارتودنسی ندارد. با توجه به مزایای بسیار این روش نسبت به روش سنتی، این درمان با الاینرهای شفاف کاملا منطقی و مرقوم به صرفه تر میباشد.



ارتودنسی آسان با الاینرهای شفاف

نگارنده : جواد ابراهیمی
  • الاینرهای شفاف Clear Aligner

    ارتودنسی آسان به روش الاینرهای شفاف
  • ارتودنسی نامرئی

    با الاینرهای شفاف به راحتی از نخ دندان استفاده کنید و مسواک بزنید
  • الاینرهای شفاف

    بهترین جایگزین برای درمان سنتی
  • ارتودنسی نامرئی

    در ارتودنسی نامرئی به روش الاینرهای شفاف به سیم و براکت احتیاجی نیست
  • ارتودنسی نامرئی

    Clear Aligner

    برخلاف روش سنتی باعث تغییر رنگ دندان ها نمی شود
  • ارتودنسی آسان

    جلوگیری از پوسیدگی دندان و ایجاد زخم های شایع در روش سنتی
طراحی لبخند به روش کاملا دیجیتال:

طراحی لبخند دیجیتال چیست ؟

ایمپلنت به روش سرجیکال گاید یا راهنمای جراحی:

راهنمای جراحی یا سرجیکال گاید چیست ؟

ساخت پروتزهای دندانی به روش کاملا دیجیتال:

پروتزهای دندانی ؟