طراحی لبخند


تکنولوژی DSD یا طراحی لبخند دیجیتال به بیمار و دندانپزشک کمک میکند تا رضایت کامل بیمار را از زیبایی مد نظر خود کسب کنند. روش کار بدین صورت است که همراه اسکن یا قالب دهان بیمار، چند عکس از نماهای مختلف چهره بیمار گرفته میشود. قالب و عکس ها برای طراحی لبخند به لابراتوار دیجیتال ارسال میشود.

طراحی لبخند دیجیتال

لابراتوار متخصص چندین طرح با توجه به مشخصات چهره بیمار طراحی کرده و برای پزشک ارسال میکند. پزشک از بیمار دعوت میکند تا برای دیدن طرحها به کلینیک بیاید. پس از اینکه بیمار چندین عکس از چهره نهایی خود میبیند، یکی را که بیشترین رضایت را به همراه دارد انتخاب میکند و این طرح برای لابراتوار دیجیتال تایید میشود.

 
طراحی لبخند دیجیتال - Digital Smile Design

طراحی لبخند یا اصلاح طرح لبخند


طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند شامل هر نوع درمان دندانپزشکی محسوب می شود در واقع باید بدانید که حدود ۶۰ درصد از زیبایی و جذابیت هر فرد به صورت و دندان او مربوط می شود.


اصلاح طرح لبخند دیجیتال

سپس کارشناس لابراتوار اقدام به ساخت وسیله ای میکند تا دندانپزشک طرح لبخند تایید شده را بصورت موقت بر روی بیمار پیاده سازی کند. بیمار میتواند چندین روز با این روکش های موقت زندگی کرده و نظر نزدیکان خود را جویا شود و در صورت رضایت کامل به پزشک خود اطلاع دهد. سپس لابراتوار متخصص نسبت به ساخت پروتز دائمی اقدام میکند و دندانپزشک پروتز نهایی را به بیمار تقدیم خواهد کرد .

مزایای طرح لبخند

از مزایای طراحی لبخند دیجیتال، رضایت مندی حداکثری بیمار از طرح نهایی میباشد. در واقع بیمار چهره نهایی خود را قبل از شروع درمان ملاحظه میکند. ضمن اینکه chairtime یا زمان معالجه بطور چشمگیری کاهش پیدا میکند.